Skolan + resterande hästvecka :D

Stalltjänst i skolan idag och ridning. Jag red Agathon som gått dressyr på högsta nivå och han var hur fin som helst! Har ridit honom en gång innan då vi testade lite piaff och piruetter :O Fick till en riktigt fin känsla även om vi inte arbetade så mycket på riktigt. Tror dom tar de lite lugnt med oss i början :) Kul var det iaf, och skillnad från när jag red Gospel förra gången, då red jag inte alls bra... Imorgon kommer vi ha lektion i iPad i skolan hahaha, vi har ju fått iPad air 2 och ska använda dom hela gymnasietiden :P 
Såhär ser den resterande veckan ut som planerat:

Torsdag: Rida dressyr lektion
Fredag: Rida Gina - förmodligen dressyr/markarbete men är lite sugen på att hoppa...
Lördag: Rida Cabello - uteritt, kanske tar något skutt över småhinder i skogen för att påbörja inhoppningen mer :)
Söndag: Jobba i stallet

Ha det gött! <3





Kajsa

Hur mycket kostar det sammanlagt i månaden med Gina? Typ boxhyran och hovslagare och sånt om ni köper mat m.m? Och hur mycket kostar boxhyran i det stallet där Gina står nu? Älslkar din blogg och dina bilder😍

Svar: Eftersom jag är medryttare på Gina så betalar jag inget, men det kostar en hel del kan jag säga... Man får räkna med minst 5000 i månaden för henne :) Boxhyran går på 2000-3000 skulle jag tro, vad kul att du gillar min blogg! Superkul att höra :D
Ida Huss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


<